Meet up with zect...lunch @ KL Sent. Then straight to Sg Wang...and so the hunting for Digi cam begins. Aku tanak elaborate bebanyak coz ader satu promotion tuh same camera as mine, tersangatlah besnya dia punya pakej! uhuk!!! Frust!! zet dah rambang mata...paler ligat pikiaq. mana satu dia ndak...hehehe. sampai ke balik, pon tak bis pikiaq lagik.



aku lak mission nak carik kasut..tetiba lak sandal sendiri putus. elok benaw ler tuh memang 'terpaksa' beli gak.

zet pon sempat sambar satu sandal. heheh...balik lak aku terkepit kat pintu lrt. My bag ekceli. Orang punyala ramai,

yang masuk sumer nak trus peluk tiang depan pintu. jamler...orang blakang tabley masuk. aku pushed...skali beg plak

tak lepas daa...shoot! ader la 10 second tunggu driver bukak balik pintu! malu jap 5 minit.What a klutz!



Balik...my dad stood me up. kater nak gi braya sesama...burink tunggu ler tuh aku dia blah gi umah sedara.

sabo jelah!!

Comments