Tekanan hari Jumaat

Tensennye aku training center bagitau last minute yang next monday punyer training takleh proceed sbb tak cukup orang. sukatiiii jer nak tukar2! biler aku cakap clash ngan training date lain dorang soh aku propose new date. i dont want a new date! but aku still bitau client in case dorang tetiba ada rasa cam malas nak gi training bulan2 posa nie....but as i've thought dorang refused. i understand lah dorang bising naper because they had to go thru a lot of procedures untuk release pegi training kat luar. skali tetiba training center sodap jer cakap tak ckp orang so takleh buat kelas. hiyarkkkk!

so now aku yang tertekan sbb nak kene paksa HP buat jugak class this monday or if ada kelas terdekat kat singapore i have to paksa dorang despatch the participants to s'pore. and today is already friday, mind you! eeee tak suker lah paksa2 orang camnie wpon mmg dorang punyer salah. so i called the training center punyer manager trus because orang yang alias ngan aku tuh cuti plak. but the training manager cakap nanti dia call balik sbb dia nak cakap dengan staff dia dolu untuk paham what's going on. aku nak citer pon dia takmo dengar, dia nak jugak dengar dari staff dia dolu. ok fine! before 12 aku nak call balik kalo dorang tak return my call. hurmphh!

Comments

  1. peh. 1st time aku baca ko stress. hahaha. saba. saba. aku pon same.. peristiwa lps 'happyhour' di opis tadi buat aku membara2.. hahaha

    ReplyDelete
  2. huish sabar babe!so training jadi ke x dis monday??(saje nk kasi bara..hahaaha)

    ReplyDelete
  3. mas, ada lah before nie aku bebel sket2 pasal kejer. hehe what happened babe lepas happy hour?

    ReplyDelete
  4. D, tak jadik training tuh this monday :( of course orang tuh tak sanggup nak bear the cost bawak gi singapore hehe

    ReplyDelete
  5. Aper lagik pakya nak tuh? Hehe ada sesi kaunseling skali ker?

    ReplyDelete

Post a Comment