Mask of Zorro

It all started when Mas posing dengan mata ala2 masquerade mask. Then somebody asked (wazit me?) who can lentikkan tangan and buat zorro mask? Shara did it smoothly wpon baru blajar time tuh. Mas buat senget2 cam aku jugak wpon dia tau cemana nak buat. D need a lot of help tok buat mata zorro tuh. While Kak Fara...she's the winner lah! Haha punyer lah ceria dia pose and jadik plak tuh!

Notakaki: I just noticed gambar D yang berusaha bersungguh2 sambil aku tarik tangan dia terposted twice! Sorry, but i'm too lazy to fix it hehe.

Comments

  1. ahahahahaha bersungguh2 aku nk buat tp xjadik jugak wehh!! lol!!

    ReplyDelete
  2. ahahahahhahhahaa!!! nih lawak tak hingat okeh! ahahaahha!!! sekali tuh je la aku nak wat pon .. huduh rasanya hahahha

    ReplyDelete
  3. D: hahaha tuh lar pasal makin mendongak plak jadiknyer. kang i tarik2 patah lak tangan u hahahha

    ReplyDelete
  4. kak fara: hahahaha comel aper gambar k.fara tuh! cantek eks banner hik hik tengkiuuu

    ReplyDelete
  5. bersesuaiannn... sbb pakai songkok sgale.. cam raya la tu. hehe..

    aku rasa cam sume org dok tgk kita kecoh buat zoro tu.. haha.. tah apapa.. kelaka tul..

    ReplyDelete

Post a Comment