Caught in the flood today at Masjid Jamek. Air sampai paras leher. Sian keta yang parking kat tepi stu...floating nampak bumbung jer. and putra pack giler ngan orang. Bumped into Shida. and we decided to queue to climb the wall to get on the other side. Sumer main tolak jer...sesak napas aku. And then there's one Bangla guy, redah air, he raised his kain pelekat sampai nampak his balls...and definitely he did not wear any underwear. he did it on purpose...psycho maniac! Ekceli belah kanan m.jamek, the flood is lower, but i'm not risking myself getting into the water yang dah bercampur ngan air sungai. ntahapahapa ader kat dalam tuh.



and there i was climbing a wall tinggi tahap kuda...baru dapat masuk station star. star's staff is sucks. dahle black out. pastuh tak bagey masuk. dah macam sardin...dok cakap lrt tak jalan. bullz. yang lalu banyak kali tuh amende. dia dok kat bawah mana nampak...tak pegi check ker? bile orang jerit aderla bongok dia kater tuh standby tren. if standby naper ader passenger kat dalam? cipan btol la saja nak cause hectic...move your butt la dey! and then everybody seems to be more agresive...rempuh masuk free² jer. Aku naik atas baru nampak ader bot ulang alik belah kiri and cameraman everywhere. cam bes jer naik bot wpon star ngan putra sekangkang kera jer distance dia. tapik nak tunggu masak ler. arrived at home around 9. what a nite...



dahler satu ari bengang ngan sarjeet. penat ler marah² nie. tapik nak marah gak. sarjeet delayed everyone's book yang due ari ni because of that copy editing matter. gila kuasa ler pompuan nie. just one email from client dah kecoh bagai nak rak, marah² diane coz miscommunication. ke hulu ke hilir ngan email tuh....sket² stop kat meja aku. dahler aku cam partner dia tok c.e nie. dia proof read, aku layout. isss tak kuasa. bole dia sound soh aku buat buku EMCD dolu before anything else...buku tuh due LATER...settle la yang TODAY punyer. aku membebel²...dia lagi boleh pat my back..."you kena buat nie dolu sayang" chittt porrah! cakap manja ngan aku konon. blargh! kang buku tak kluar saper yang kena marah....controller jugak. first in first out maaa...bukan sukati you jer. ihhh yeee!

Comments