1st Day on Production

Hari nie saya bangun awal pagi nak pegi kejer wpon hari nie hari Ahad. Pukul 7.30 pagi saya dah kuar umah tapik kene tahan dengan polis. Tapik saya tak buat apa2 kesalahan cuma ada larian marathon aper tah depan lorong nak kena bagi dorang lalu dolu baru bleh jalan. Ish kalo tak lagik awal dah boleh sampai opis! Kemudian saya terus masuk Federal Hiway dengan hati yang gumbira sbb tak jam langsung sehingga saya boleh pecut 120km/j. Sampai opis tgk dah ramai kengkawan yang dah sampai. Lepas tuh saya dan Projek Manager pegi Command Center kat tingkat 32 untuk buat lawatan muhibah.

Rupa2nya kat atas lagik ramai dan meriah. Big Boss ada, PMO ada, orang helpdesk from HTP dan ramai lagik staff lain from different department, nasik lemak pon ada. Lepas tuh dorang report dah ada transaction kat ASN3 in the system. Yayyyy! Lepas tuh tunggu lagik sambil makan2. Nampak gaya macam banyak tunggu jer sbb ari nih yang bukak branch cuma Kelantan and Terengganu. Besok tatau lah cemana. Besok jelah saya sambung citer :)

Rasa teruja sbb the day that we've been waiting for is finally here. 2 tahun tunggu nie hehe! Dapat ler tgk dengan mata sendiri all the buzz and anxiety. Alhamdulillah. Puas dah dapat tgk project go live in production server. Boleh lah add dalam CV project accomplishment.

Update: The marathon i mentioned earlier is Adidas: King Of The Road run

Comments

  1. yeayyy! Finally kan babe!hehe

    haah ure rite pas ni leh update cv accordingly ye..hihi

    ReplyDelete
  2. sonok nyer !!! celebrate weh! heheeh

    ReplyDelete
  3. sol, ko develop system ke? aku ingat ko keje ala2 advertisement mcm kelas trina cooper dulu. besttnya....

    ReplyDelete
  4. Ha'ah develop system tapik vendor yang develop lah. Dah 2 taun dah aku tinggalkan design wooo hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment