✿ It's my birthday! (。◕‿‿◕。)

Intermission for my birthday entry hehehe. Bersamaan dengan 21 Disember tepat pukul 12 malam Cheep asked me to go downstairs. I was like aittt nak potong cake ker? Because we just got back from Penang 30mins earlier (more details in next next entry) and we already had dinner at Guthrie's rest area before reaching SA. Larat ker sumer orang nak makan cake lagik sbb aku sendiri pon tak larat haha. So when i went down the stairs, Khairan the nephew or maybe abg Kamal played birthday song kat piano ♫♪. Awwww!!! Baiknyehhh!

Nih lah gambar muka tak mandi lagik after duduk more than 5 hours dalam keta. Sib tak trus mandi kalo tak sure rambut dah basah2 time nie, lagik lah bughuk nak amik gambar takpon tgh pakai kaftan bwahahaha. Like Cheep said, aku macam dah tau jer nak potong cake pukul 12. Cheittt! Well i knew there was going to be a cake because my MIL blurted it out before we went to Penang but i didn't expect everybody to berkumpul that nite since masing2 dah tired. Alhamdulillah dapat family yang treat me like their own family :) And oh, my one and only sis texted me as well to wish happy birthday! Muahhh muah!

My birthday cake

Potong cake segan2 silu. Malu tapik mau (-.-') I love the cake's combination color, pink and blue.

My birthday cake

Me and Cheep with the birthday cake.
My birthday cake

Cake yang berjaya dibaham malam tuh. Banyak jugak dorang makan. Especially K. Shua yang sweet tooth hehe.

My birthday cake

Beberapa jam lepas tido bangun balik (dah siang ler tuh) we went to Shogun at One Utama for birthday lunch. It's a japanese buffet that doesn't just serve sushi but sumer benda lain pon ada...sangat sedap oh!!!!

My birthday lunch @ Shogun

The sushi bar
My birthday lunch @ Shogun

One of the sushi type.
My birthday lunch @ Shogun

Cheep yang puas dapat makan banyak sushi.
My birthday lunch @ Shogun

The sushis on his plates. Macam eraser sushi yang jual kat kedai stationery jer kan?

My birthday lunch @ Shogun My birthday lunch @ Shogun

Other food selections. If sampai awal, oyster still banyak lagik. Tapik max i can eat 2 jer pon haha. I love the tempuras, the cheesy squids, chicken, fish and veges. The white coffee pon sodap!

My birthday lunch @ Shogun My birthday lunch @ Shogun

Ordered some dim sum. Can order whatever type you like.

My birthday lunch @ Shogun

Siew mai and prawn dumpling.
My birthday lunch @ Shogun

Aksi manja suap2 sos. Haiyaa veli lomantik horrr!
My birthday lunch @ Shogun

I really enjoyed our lunch there! Makan sampai mengah. Thank you to meka yang kongsi2 blanjer makan. Lebiuols! ^.^ Lepas tuh pegi jenjalan carik handbag for my birthday present. Hiks jumpe banyak satu yang berkenan. Mekacey chayang :D

My birthday lunch @ Shogun

The buffet rate for future reference :)
My birthday lunch @ Shogun

I also would like to thank everybody who wished me in Facebook, SMS and Gmails. You guys really made my day! Sonot baca sumer all the birthday wish :D

Comments

  1. wahhh bertuah badan family in law baek hati and sporting :-D!!!

    hepi besdey Soul!

    mana pic handbag baru??

    ReplyDelete
  2. Happy besday Soul! Deco cake tu cantik lah!

    ReplyDelete
  3. pehhh gile. kalau aku mesti dh merembes kesayuan. aku suka la caption ko yg 'veli lomantik' .. haha dhlah 2-2 bukan muka melayu.. anyway sol, happy 29th bday (tak aciii mudaa lg). semoga bahagia dunia akhirat & dimurahkan rezeki.. (smlm aku call emi, mamat tu malu2 kucing dpt wish!.. haha)
    HANDBAG??? besttt gila!

    ReplyDelete
  4. kak fara, moga kekal camtuh lah sampai biler2. pic handbag? sogan ler nak letak kat sini. nanti glc sol tayang ler hehehe

    ReplyDelete
  5. DeLinn, tengkiu for besday wish hehe

    ReplyDelete
  6. wahhhh tomeiinyer cake!!tgk pix atas xnmpk cam pink nmpk cam peach je..dekat sket bru nmpk pink!i loikkkeee!!!!hehehe

    Happy birthday again to u babe!

    Semoga berbahagia selalu!

    mmuaahh mmuuaahh!

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday! Show your new handbag ler. :)

    ReplyDelete
  8. Happy birthday...to u...happy birthday to u....

    ReplyDelete
  9. Yulie, hehehe aku lebey rasa malu + awkward time tuh. Buat susah2 jer dorang bekumpul camtuh and siap orderkan cake tapik sangat appreciate it ^.^

    hahaha emi malu2 kucing? suker lah dia dapat celebrate ngan bini dia kali nie. alaa muka ko pon bukannyer nampak 30 pon lagik hehe maintain jiwa muda kan kan?

    dapat handbag mmg bessssst giler!! nak beli sendiri pikir 5 kali kalo dapat present sangat lah bes :)

    ReplyDelete
  10. D, timer kaceh again!! tingat last year kowang buat seprais birthday meetup kat NZgarden. hehehe time tuh pon feeling sangat bes

    ReplyDelete
  11. Karen, tengkiu! Shy lah to tayang my handbag now. But later on sure one of the pix has me posing with the handbag hehehe

    ReplyDelete
  12. Kak rin, tengkiu tengkiu! hehehe

    ReplyDelete
  13. happi besday soul....
    eh naper kek ko ade 6 btg jek lilin kecik? aku rabunkahh??

    ReplyDelete
  14. Rina, tengkiu2! Candles lagik 3 batang tuh invisible. Aku rasa tak cukup candle kot tapik aku tak terbabit aaar dorang tau jer umor aku hahaha

    ReplyDelete
  15. Selamat HAri Jadi

    Semoga dikurnikan yang Baik2 belaka di dalam kehidupan.

    Wah sesi makan-makan memang syiok.

    Ha ah.. mana gambar handbag baru yang banyak tu : )

    ReplyDelete
  16. It's your birthday? Well Happy Belated birthday Soulie :D

    ReplyDelete
  17. Tengkiu very much for the birthday wish Rizal. Sessi makan mmg sangat syiok dan menggemokkan hahaha!Segan ler nak letak gambar handbag baru :P

    ReplyDelete
  18. Thank you Spiffy! Happy holiday to you!

    ReplyDelete

Post a Comment