It's my Birthday! Yayyy!!

I just got back from Potluck @ Wawa's house. Balik tuh rasa nantok plak so i took a nap. Tetiba bunyik bising kat luar, my nephews ketok pintu macam nak pecah. I'm a bit blur sbb bangun tekejut, dengar dorang dok giggle2 kat luar and few seconds later nyanyi lagu Happy Birthday in not-so-rhyme-version. I was like oh owhhh kantoi muka tido! Bukak jer pintu....tadaaaa!!! Siap ada birthday cake! Terharu gilerrr hehe! Susah2 jer mysis belikan cake :)

My Birthday @ Home

Sib ler time tuh takde camera yang capture muka tekejut + nantok...i bet its an ugly scene! I was soo excited nak amik gambar but nak carik memory card pon tatau kat mana sbb yg slalu pakai tertinggal kat office. So, I just had to settle with my camera fon. This is Didi tgh crown me as queen of muffin....too bad my crown blur in this pix.

My Birthday @ Home

Adly and Didi posed cengkonon tgh blow candles with Achu. And Lily?....dia dah kat lalaland dah time nie.

My Birthday @ Home

Comments

  1. eh ko 28 ek? i tot kite sebaye ok. so aku bukanla tua sehari dari ko.

    ReplyDelete
  2. aku slalu konpius aku sendiri, 27 ke 28 ke akakaka :P. but definitely aku lagik tua dari ko lah! hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment