26 Syawal '03



Yesterday was my open house at CG cafe. Straight from Office with Wani, Koji, kak tipah, Hanim, Nizam, Eila, Bon, Alid, Lan, Abg Yan and abg Mazlan. Susu was already there, later Inot and Seri joined. Rina + Jepp, and abg Rizal + wife and adik ipar dia sampai. And then Zetty, Fawaz and Am plak made entrance. Pastuh Lissa and Mislianor came. And oohh lissa looks gorgeus. Tunggu punya tunggu baru si Akmal and Jan sampai.



Peh tu Saha plak sampai...lone ranger. Then Pijot and fiance, John. Bak kater zect lagi lama selepas tuh, Wan Saad & Sharil pon sampai. Naik lembik bebudak lain tunggu. Hahahah...And I tot that was the last. Aku pon dah setat kemas²...skali Irma called kater nak datang bulih tak? Hahaha time tuh dah kol 8 lebey. Soo sampailer group yang konpem paling last skali. Irma, Hogan and Fadh. Tq very much for the efforts nak datang gak...since diaorang baru sampai dari Perak. :D



But I’m hepi plus a lil bit guilty if not being a good host to everyone. Aku tatau nak dok meja mana. Heheh…tuh pon sib baik aku takyah ke kitchen. Tapik sempatler gak aku terentertain bebudak who happens to be there when I slipped on the floor. Wushh...Siut! Slamat aku tak pegang kek!! Adeh…clumsy again! Thanx oso to Mak su, Nini and Bob yang buat air, prepare food, cuci pinggan. Amy pon tolong angkat pinggan...:D



Thanx again for coming. Sori aper² yg terkurang. Service or food. See pitcha.



Slamat betunang to Ayong...wawa's big sista. Congratulations!!

Comments